niedziela, 10 marca 2013

Jennifer opowiada o gnębieniu w szkole

Brytyjska gazeta ,,The Sun” opublikowała nowy artykuł z Jennifer Lawrence – podczas kiedy niektóre cytaty wydają się wyrwane z innych wywiadów, Jennifer opowiada o tym, jak była atakowana podczas dorastania w Kentucky.
Jen mówi: „Bardzo często zmieniałam szkołę, kiedy byłam w podstawówce, bo niektóre dziewczyny były podłe. W gimnazjum nie było już tak źle, ponieważ wszystko robiłam dobrze, aż do chwili gdy jedna dziewczyna dała mi zaproszenie na jej przyjęcie urodzinowe, na które nie byłam wcześniej zaproszona. Ale to było w porządku, po prostu splunęłam na nie [zaproszenie] i wyrzuciłam je do kosza.”Dodaje także: „Nie przejmuj się sukami – to może być dobre motto, ponieważ możesz się natknąć na takie osoby w całym swoim życiu.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...