niedziela, 10 marca 2013

Obsada 'W pierścieniu ognia' o swoich plakatach na twitterze

Podczas gdy my czekaliśmy na najnowsze portrety z Capitol Couture, gwiazdy wiedziały już jak będą one wyglądały i na Twitterze wyrażali swoje opinie o nich. Co mają do powiedzenia?

Jena Malone: Jestem okropnie podekscytowana tym, że mogę być częścią mojej ulubionej serii!!!Sam Claflin: Naprawdę nie jestem w stanie wam wytłumaczyć jak bardzo jestem podekscytowany publikowaniem tej małej części, która jest dla mnie najlepszym przeżyciem na świecie.Jeffrey Wright: W napięciu oczekuję reakcji fanów „Igrzysk Śmierci” po zobaczeniu portretu Beetee’ego.Lenny Kravitz: Oto nowy portret Cinny.Elizabeth Banks: I w odpowiedzi na super krytyczne pytanie, dotyczące krzesła, które zadaje wiele z was: tak… ono jest mahoniowe.Ten portret jest pierwszym indywidualnym zdjęciem z nowym wyglądem ”Effie”. Tym razem możliwe, że będzie lepszy.Byłam podekscytowana możliwością udostępnienia tego nowego zdjęcia ”Effie” dla wszystkich fanów „Igrzysk Śmierci” przez bardzo długi czas. Oto ono.
Listę wszystkich aktorów, posiadających konta na twitterze, grających w serii znajdziecie na liście tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...