czwartek, 5 lipca 2012

Wywiad Willow dla Total Girl

Artykół przetłumaczony przez: http://hungergames.pl
Willow Shields pojawiła się ostatnio na  Oz Comic Con w Australii, gdzie rozmawiała z Total Girl na temat swojej kariery aktorskiej, Oz Comic Con i wiele więcej. Zachęcam do przeczytania.

Kto był najbardziej interesującą osobą do pracy w twojej karierze aktorskiej?
Prawdopodobnie Jennifer Lawrence. Nie poznajesz wielu ludzi takich jak ona. Jest wspaniałą aktorką, ale w tym samym czasie jest również bardzo miłą osobą i bardzo rozmowną oraz od razu chce po prostu wiedzieć o tobie wszystko. Jest po prostu naprawdę wspaniałą osobą.

Czy to prawda, że masz sekretne hobby: tworzenie miniaturowej sztuki?
Tak, to prawda! Lubię tworzyć to, co nazywane jest artystyczne karty kolekcjonerskiej – w zasadzie jak ludzie mają karty baseballowe, to co robię to branie baseballowych kart, a potem malowanie na nich lub robienie kolażu lub coś takiego i tworzenie mojego własnego kawałka sztuki, a potem mogę wymieniać się z przyjaciółmi. Naprawdę kocham to robić.

Masz wielu przyjaciół, którzy robią to z tobą?
Tak, mam trzech lub czterech przyjaciół, którzy również bardzo kochają artystyczne karty kolekcjonerskie, więc zawsze tworzymy nowe i wymieniamy się ze sobą.

Fajnie! Czy to także prawda, że jesteś bliźniaczką?
Tak, mam siostrę bliźniaczkę.

Czy kiedykolwiek wykorzystałaś bycie bliźniaczką na swoją korzyść, by zrobić kawał swoim rodzicom bądź nauczycielom w szkole?
Niestety nie. Ale zawsze zwykłyśmy to robić naszemu bratu. Zawsze próbowałyśmy wymyślać sposoby, by zrobić mu kawał!

Czy ty i twoje rodzeństwo jesteście w dobrych kontaktach czy walczycie ze sobą?
Właściwie bardzo dobrze się dogadujemy ze sobą. Byliśmy bardzo blisko, kiedy byliśmy mali.

Czy twoje rodzeństwo to też aktorzy, czy to kiedykolwiek przechodzi we współzawodnictwo?
Czasami. Ja i moja siostra nie wyglądamy tak samo, ale zawsze mamy razem castingi do niektórych ról, więc czasami współzawodniczymy ze sobą. Zwłaszcza kiedy ona trafia na kolejne przesłuchanie, a ja nie, lub gdy ja trafię na kolejne przesłuchanie, a ona nie. Choć to się udaje!

Opowiedz nam o R.L. Stine (Goosebumps), w których ostatnio zagrałaś.
Tak, była w odcinku The Haunting Hour. Zagrałam nastolatkę w odcinku tego serialu i jeste bardzo podekscytowana, kiedy to wyjdzie. Naprawdę było to bardzo zabawne show, w którym pracowałam.

Czy czytałaś jakąś książkę Goosebumps dorastając?
Właściwie to tak. Mój brat, kiedy był młodszy, kolekcjonował książki, więc kończyło się na czytaniu ich razem z nim. Więc tak, przeczytałam niektóre z nich.

Jaka jest najlepsza rzecz w Oz Comic-Con?
Nie mogę się doczekać, by zobaczyć wszystkich fanów. Kocham oglądać poprzebieranych fanów i myślę, że to naprawdę wspaniałe!

Jakie aktorskie wskazówki możesz zaoferować innym dziewczynom, które chcą wejść w ten przemysł?
Nigdy nie trać wiary, że możesz to zrobić. Łatwo jest zwątpić w siebie, kiedy nie dostajesz roli, ale nie możesz stracić wiary w samą siebie, musisz iść dalej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...