piątek, 27 lipca 2012

Elizabeth z mężem o „Pitch Perfect”

Artykół przetłumaczony przez: http://hungergames.pl
Elizabeth Banks wraz ze swoim mężem, Maxem Handelman, udzieliła wywiadu BuzzSugar na temat filmu Pitch Perfect, którego oboje są producentami.


Co zachęciło was do wzięcia udziału w tym projekcie?
Max Handelman: Był on oparty na książce Pitch Perfect. Pojechaliśmy na Uniwersytet w Pensylwanii, który, jeśli nie blisko, to bardzo blisko poziomu zero a capella. Pamiętam, jak zostałem zaciągnięty na showi zobaczyłem te dzieciaki jak gwiazdy rocka na scenie, zwłaszcza faceci. Kiedy widzisz ich, jak występują, zdajesz sobie sprawę, że są oni gwiazdami rocka w ich własnej subkulturze. Po prostu kocham pomysł gwiazd w ich własny małym świecie i jak są z tego dumne, jak są temu oddane.

Elizabeth Banks: Myślę, że ludzie nakreślają inspirujące historie. Jest to historia o kujonach, które stają się gwiazdami rocka. Pamiętam, jak chodziłam na tego samego typu występy Penn Six 5000, a ten facet Mike zaśpiewał „Rocket Man” lepiej niż Elton John. I byłam z tym chłopakiem w jednej grupie na zajęciach z biologii i nigdy nie podejrzewałam że ma tę zdolność, dopóki go nie zobaczyłam. To był naprawdę duży zwrot.
Więc rozumiecie do czego odnoszą się gwiazdy rocka, jak mi się zdaje?
Elizabeth: Tak. Jest to również historia o dorastaniu. Co zamierzam robić? Kim będę w moim życiu? Kiedy trafisz do college’u, dostajesz wycisk, prawda? Cokolwiek robiłeś wcześniej nie ma znaczenia, chodzi o rozpoczęcie wszystkiego na nowo. Więc możesz być kimkolwiek zechcesz i tak jest w pewnym sensie z Becą Mitchell (Anna Kendrick), która odkrywa kim zamierza być i zastanawia się, czy dokonała dobrego czy złego wyboru w filmie.
Wiedzieliście kogo chcieliście obsadzić w filmie?
Elizabeth: Wszyscy przechodzili przez przesłuchania. Byliśmy naprawdę zachwyceni odpowiedzią na scenariusz. To naprawdę zabawny scenariusz. Sama jako aktorka, – możliwość śpiewania i tańczenia oraz bycia dramatycznym i zabawnym – bardzo trudno się temu oprzeć aktorom. Masz szansę pokazać wszystkie strony swojego talentu.
Co z piosenkami? Były takie,które uważaliście, że muszą znaleźć się w filmie? 
Elizabeth: Piosenka na otwarcie cały czas była w scenariuszu. To Rihanna i walczyliśmy, by ta piosenka pozostała przez cały proces. Pracowaliśmy nad tym projektem przez trzy lata. Rihanna była tu trzy lata temu i jest dzisiaj.
Max: Krajobraz zmienia się tak szybko, zwłaszcza dla młodych.Ten kto teraz jest gorący, za 18 miesięcy może zniknąć.
Elizabeth: Staraliśmy się wykorzystać jak najwięcej klasyki lub też rzeczy, które wydawało nam się, że będą klasykami.
Są inne wyzwania w tworzeniu musicalu? 
Elizabeth: Nie mamy instrumentów, więc każdą piosenkę, którą wybieramy, nie robimy po prostu coveru. Dosłownie musieliśmy zaaranżować głosy, które mamy i sprawić, by po prostu brzmiały dobrze. Nie wiedziałbyś, że Rihanna brzmi tak samo świetnie wychodząc z ust Adama DeVine’a i tak się dziej, ponieważ mamy świetną aranżację.
Jak scenariusz uchwycił subkulturę a capella? 
Max: Scenariusz został napisany przez Kayę Connon, która jest filarem Rockefeller Plaza 30.
Elizabeth: Pisze moją postać (Avery Jessup).
Max: Jest naszą dobrą przyjaciółką i wielką fanką śpiewania i a capella.
Elizabeth: Ona nie jest wielką fanką a capella. Nigdy nie słyszała o a capella.
Max: Jest wielką fanką karaoke.
Elizabeth: Poprawnie. Kocha śpiewać.
Moglibyście powiedzieć, że kobiece postacie są inne lub bardziej dynamiczne, niż zwykliśmy widzieć?
Elizabeth: Nie wierzę, że kiedykolwiek widziałam postać, która nazywa siebie”Gruba Amy” (postać Rebel Wilson). Pamiętam w pierwszych szkicach scenariusza, myślałam, że nie wiesz, czy możesz od tego uciec, ale to zrobimy i to jest świetne. Rebel naprawdę się w nią wciela, a częściowo dlatego, że Kay napisała to tak dobrze. Ona po prostu rządzi, a to jest  dziewczynie, która rządzi.
Max: Kidy widzisz ten film, są tu różne postacie, którymi można się identyfikować. Nasza nadzieja i oczekiwanie polega na tym, że kiedy widzisz ten film, będziesz chciał powiedzieć, pamiętam tę dziewczynę z college’u. Znałem tego faceta. Ten facet był moim chłopakiem.Szczerze, niektóre postacie oparte są na osobach, które znaliśmy.
Poznaliście się w college’u. Jak opisalibyście siebie nawzajem w college’u?
Elizabeth: Jesteśmy nudniejsi od innych postaci w tym filmie. On był przesadni pewny siebie. A ja jestem dokładnie taka sama, nawet z twarzy.
Max: Naprawdę wygląda dokładnie tak samo. Jest to w pewnym sensie niesamowite. Było to właściwie niezbyt olśniewający Byliśmy po prostu dwójką dzieciaków z college’u.
Ten film jest o śpiewaniu. Jakie są wasze piosenki karaoke? So this movie is all about singing. What are your go-to karaoke songs?
Elizabeth: Masz tylko jedną.
Max: Mam jedną. Moją piosenką jest „The Weight” The Band.
Elizabeth: Zaśpiewam wszystko od Irene Kary.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...