poniedziałek, 2 lipca 2012

Dwayn Johnson o Joshu

Dwayn Johnson udzielił jakiś czas temu wywiadu, w którym opowiedział nieco o Joshu Hutchersonie(wywiad pochodzi z materiałów prasowych filmów).



Opowiedz nam, jak wyglądała praca na planie z Joshem Hutchersonem i Vanessą Hudgens? 
Dwayne Johnson: Oczywiście, to świetni młodzi aktorzy. Oboje odnieśli już duży sukces i bardzo mi zaimponowali podczas pracy na planie. Josh był dla mnie świetnym partnerem podczas gry w tym filmie. On wypływa teraz na szerokie, filmowe wody. Staje się mężczyzną i ma absolutny wrodzony talent jako aktor. To mi bardzo zaimponowało. Młodzi aktorzy zawsze mi imponują. Robienie filmów daje dużo zabawy, ale to jest także ciężka praca i nie wszystko da się tu przewidzieć. Bardzo polubiłem Vanessę i Josha, uwielbiam robić z nimi filmy.

Więcej możecie przeczytać tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...