czwartek, 29 marca 2012

2 skany Jennifer Lawrence z Rolling Stone


Rolling Stone opublikowało fragment artykułu o Jennifer Lawrence, który znajdzie się w całości w nowym wydaniu magazynu, na którego okładce gości właśnie Jen, o czym wspominaliśmy już wczoraj. Przeczytajcie fragment, w którym Josh Hutcherson, Woody Harrelson oraz Zoë Kravitz opowiadają o pierwszym spotkaniu z Jennifer i wiele więcej:


“Koleś!”, mówi Jennifer Lawrence do swojego telefonu. “Zgubiłam się! Jeżdżę po okolicy od około 10 min. Gdzie do diabła jest to miejsce?”
Szuka stadniny koni. Mamy plany, by przejechać się konno w kanionie w okolicach Malibu, ale żadne z nas nie może znaleźć tego miejsca. Mówię jej, żeby się zatrzymała, a ja przyjadę i ją znajdę.
Najbardziej utalentowana młoda aktorka w Ameryce czeka bezczynnie na poboczu ulicy w jej białym Volkswagenie, w niebieskich dżinsach, szarym podkoszulku i cieniach designera. Jej naturalne blond włosy związane są w luźny kucyk, a jej  łokcie wystawione są przy otwartym oknie. Słynie z zagrania bezbronnej młodej kobiety z bardzo silną wolą, za którą dostała nominację do Oskara, w Do szpiku kości lub jako używająca łuku i strzał Katniss Everdeen we właśnie wydanych Igrzyskach śmierci. Teraz jej twarz mówi, że oznacza to biznes.
 “Bardzo muszę skorzystać z toalety.”
Jedziemy jeszcze chwilę i znajdujemy stadninę, co, jak się okazuje, wcale nie jest stadniną, tylko brudnym parkingiem, gdzie jest parkowanych wiele przyczep z końmi. Lawrence wyskakuje ze swojego VW jak błyskawica i biegnie wzdłuż drogi w poszukiwaniu krzaków. Dwie dwudziestokilkuletnie turystki w okularach i sportowych biustonoszach, w stylu SoCal, ma opóźniony refleks, kiedy ona przebiega. Czy to była…?
Lawrence, 21, ma swój sposób na zrobienie pierwszego wrażenia. Woody Harrelson, również aktor Igrzysk śmierci, nadal pamięta ich pierwsze spotkanie. “Byłem w moim autobusie”, mówi, “a mam w nim huśtawkę do jogi. Jennifer przychodzi i mówi ‘Hej, Woody, Jestem  J— czy to jest seks huśtawka?’ To jej pierwsze zdanie do mnie.”
Josh Hutcherson, również z Igrzysk śmierci powiedział: “Kiedy zostałem obsadzony, zadzwoniła do mnie na jedną z tych pięciominutowych ‘Jestem podekscytowana, by z tobą pracować’ rzeczy. Rozmowa zaczęła się od tego, jak powiedziała ‘Pomyśl o wprowadzaniu cewnika – auć! A potem przeszło w 45-miutową rozmowę o zombi i apokalipsie.”
Jest i Zoë Kravitz, która pojawiła się z Lawrence w filmie X-Men: Pierwsza klasa i jest jedną z jej najlepszych przyjaciółek “Spotkałam ją kilka razy, a ona od razu mówiła ‘Powinnaś wpaść i razem spędziłybyśmy czas’. Więc wpadłam do jej mieszkania, a ona otwiera drzwi w ręczniku. Odpowiedziała mi ‘Przepraszam, jesteś wcześnie. Miałam właśnie wziąć prysznic.’  I rzuca swój ręcznik i idzie po prysznic, zaczyna golić nogi, kompletnie naga. Ona na to: ‘Jesteśmy tu jeszcze? Czy to jest OK?’ A ja na to ‘Wydaje mi się, że tak!’”
Lawrence kończy wydalanie w rekordowym tempie (“Jestem najszybszym wydalaczem kiedykolwiek”, powiedziała później. “Jestem z tego sławna”) i zaczyna wracać na ścieżkę. Miała ledwo czas na to, by zapiąć guzik w jej dżinsach, kiedy dwie turystki zatrzymują ją.“Przepraszam, że cię niepokoję”, powiedziała jedna. “Ale mogłabym dostać twój autograf? Moja siostrzenica ma 15 lat. To uczyniło by jej rok lepszym.”
15-letnie siostrzenice są teraz w słodkim reflektorze Lawrence. Trylogia Igrzyska śmiercijest największą niszczycielską siłą od Zmierzchu, z 24 mln. kopii książek w druku. A odkąd post-apokaliptyczna napakowana akcją historia miłosna trafia do chłopców, tak samo jak do dziewczyn, eksperci przewidują, że zarobi miliardy z trzema sequelami w produkcji.
Wracając na parking, spotykamy się z naszą przewodniczką, Jasmin, która zapoznaje nas z naszą wyprawą na ten dzień. Lawrence otrzymuje klacz o imieniu Nay-Nay, o której Jasmin mówi, że wzięła udział w kręceniu Band of Brothers HBO. “Och!” powiedziała Lawrence, głaszcząc ją po nosie. “Jesteś sławna!”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...