niedziela, 28 października 2012

Leven o 'Igrzyskach śmierci'

Leven Rambin rozmawiała ostatnio z Teen Vouge na temat swoich nowych projektów Chasing Maverics oraz Percy’ego Jacksona, wspominała też o Igrzyskach śmierci i byciu silną kobietą. Poniżej możecie przeczytać fragment wywiadu.


Wydaje się, że skłaniasz się ku graniu kobiet, które są jednocześnie fizycznie i emocjonalnie silnych. Dlaczego jest to dla ciebie tak istotne?
Mam szczęście, że ludzie napisali te świetne, silne role dla młodych kobiet. Byli w stanie wyobrazić sobie mnie w ich skórze i jestem szczęśliwa, ponieważ nigdy nie byłam damą w opałach. Nigdy nie byłam zwiędniętym kwiatem. Nigdy nie byłam dziewczyną, która służyłaby mężczyźnie. Trudno znaleźć role, które są niezależne, silne i pewne siebie, zawsze mówię, że nie mogłabym zagrać księżniczki! Jestem chłopczycą.

Myślisz, że właśnie dlatego Igrzyska śmierci trafiły do tak wielu dziewczyn?
Dokładnie dlatego. Katniss jest świetnym przykładem tej fali silnych młodych kobiet. Jennifer Lawrence ma sił, przekonanie i pewność siebie i jest to ważne dla młodych osób, które stawiają ją sobie jako idolkę.


Cały wywiad możecie przeczytać tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...