czwartek, 2 sierpnia 2012

Khatuna Lorig o Jennifer Lawrence i „Igrzyskach Śmierci”

Khatuna Lorig bierze udział w tegorocznej Olimpiadzie w Londynie, gdzie będzie strzelać z łuku. W pierwszej połowie zeszłego roku zajmowała się jednak przekazaniem swoich zdolności Jennifer Lawrence, która przygotowywała się do roli Katniss. Teraz Khatuna rozmawiała z Fitness Magazine między innymi na temat Igrzysk Śmierci oraz Jennifer. Powyżej jednak możecie zobaczyć zdjęcie Khatuny w stroju Katniss zrobione na potrzeby The Hollywood Reporter.


Trenowałaś Jennifer Lawrence do swojej roli jako Katniss w filmie Igrzyska Śmierci. Byłaś fanką serii zanim dostałaś pracę?
Nie, Jennifer powiedziała mi o książkach, kiedy ją poznałam. Potem skończyłam je w trzy lub cztery dni! Nie wiedziałam również wiele o samej Jennifer – wstyd mi! Trzeciego dnia podczas naszego 15-dniowego treningu, wyszukałam w Google jej imię. Następnego dnia przyszłam i powiedziałam „OMG. Jesteś gwiazdą filmową!” Ona odpowiedziała: „Żartujesz sobie? Ty jesteś czterokrotną Olimpijką!”

Byłaś zaskoczona umiejętnościami Jennifer? I czy sądzisz, że łucznictwo w filmie wydawało się prawdziwe?
Była bardzo zmotywowana i technicznie bardzo dobra. Naprawdę sądzę, że wyglądało to dobrze w filmie. Z pewnością możesz strzelać do jabłek z 80-100 jardów [tak jak zrobiła to postać Jennifer].
Zbliża się W pierścieniu ognia. Czy ktoś kontaktował się z tobą, by prosić cię o pomoc również przy tym filmie? 
Nie zostałam o to poproszona, ale z wielką chęcią skorzystałabym z tej szansy, gdyby tylko się pojawiła!
Ostatnio pojawia się wiele filmów z postaciami, które posługują się łukiem i strzałą (Hawkeye w The Avengers, Merida w Merida Waleczna, Katniss w Igrzyskach Śmierci). Gdybyś mogła mieć jedną z tych postaci za członka swojej drużyny w Londynie, kogo byś wybrała? 
Prawdopodobnie Katniss!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...