sobota, 28 lipca 2012

Khatuna Lorig o treningu z Jennifer!

Artykół przetłumaczony przez: http://hungergames.pl
Jak wiecie Jennifer Lawrence do filmu łucznictwa uczyła mistrzyni olimpijska  - Khatuna Lorig. ELLEgirl przeprowadziło z nią wywiad na temat m.in jej pracy z Jennifer. Poniżej możecie przeczytać kawałek wywiadu dotyczący „Igrzysk Śmierci


ELLEgirl (EG): Myślisz, że Głodowe Igrzyska i Igrzyska Olimpijskie są podobne do siebie?
Khatuna Lorig (KL): „Po pierwsze my nie zabijamy siebie nawzajem! Głodowe Igrzyska są co roku, a Olimpiada co cztery lata. Myślę, że główną różnicą jest to, że Olimpiada jest międzynarodowym pokojowym konkursem i wszyscy trzymają się razem. Mam mnóstwo przyjaciół z drużyn innych państw i wszyscy trzymamy się razem. No wiesz, my trenujemy i strzelamy przeciwko sobie, ale potem idziemy wszyscy razem spędzać czas.”

EG: Jak pracowało się z Jennifer Lawrence?
KL: „Jennifer była fantastyczną uczennicą i także umiała słuchać. Ma radosną osobowość i łatwo się z nią pracowało każdego dnia. Była bardzo dobra w graniu jakby strzelała już wiele lat.”

EG: Byłaś dumna, kiedy zobaczyłaś jej film?
KL: „Tak, ale było to też troszkę dziwne, bo myślałam sobie: Hej! To ja pokazałam jej tę technikę!”

EG: Powiedz o jakiś zabawnych momentach podczas waszychtreningów.
KL: Powiedziałam jej, że jak zobaczę jej film to będę wszystkim mówić, że to moja uczennica. Ona odpowiedziała, że kiedy zobaczy mnie na Olimpiadzie, będzie wszystkim opowiadać, że jestem jej nauczycielką. Spędziłyśmy razem naprawdę niesamowity czas podczas treningów i dużo się śmiałyśmy.

EG: Co sądzisz o większym zainteresowaniu łucznictwem dzięki „Igrzyskom Śmierci”?
KL: Jestem bardzo wdzięczna. Widownia uwielbia oglądać łucznictwo, bo jest to wyjątkowy sport. Wiek, wzrost, czy płeć się nie liczą. Zawsze możesz czerpać z tego radość. Wszystkim czego potrzebujesz są umiejętności. Jest to świetne, ponieważ możesz zabrać łuk i strzały, gdziekolwiek i nie musisz mieć pozwolenia, aby strzelać.


My możemy być bardzo wdzięczni, Khatunie, że pomogła Jennifer stać się idealną Katniss:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...