sobota, 28 lipca 2012

Jena Malone o „W pierścieniu ognia”!

Artykół przetłumaczony przez: http://hungergames.pl
Jena Malone po raz pierwszy wypowiedziała się na temat W pierścieniu ognia! Przedwczoraj, 26 lipca, pojawiła się na Dannijo And Tucker Tea, gdzie miała okazję porozmawiać chwilę z Markiem Malkinem z E! News. Jena opowiedziała między innymi o tym, jak bardzo podekscytowana jest udziałem w filmie oraz o tym, że przeczytała książki ponad 1,5 roku temu!


Jestem bardzo podekscytowana„, powiedziała nam ekskluzywnie wczorajszej nocy na imprezie Dannijo & Tucker Tea w Beverly Hills. „To będzie wspaniałe„.

Ale nie przyspiesza biegu wydarzeń.
Zmierzamy tam„, powiedziała o tym, czy spotkała się już z reżyserem Francisem Lawrencem.
Jeśli chodzi o przygotowywanie się do roli, powiedziała „Wszystko po kolei„.
Johanna jest dawną zwyciężczynią Głodowych Igrzysk, która staje się rywalką Katniss (Jennifer Lawrence).
Jednej rzeczy, której Malone nie musi robić, to czytanie powieści Igrzyska Śmierci – już to zrobiła.
Przeczytałam całą serię w ciągu weekendu, kiedy wychodził mi ząb mądrości„, powiedziała. „Byłam w łóżku, szukając czegoś do przeczytania i moja mała siostra poleciła mi ją jakieś półtora roku temu i mówiła ‚Musisz to przeczytać! Musisz to przeczytać!’ I jestem zadowolona, że wreszcie to zrobiłam i pokochałam ją.


Nie tylko my jesteśmy podekscytowani „W pierścieniu ognia” :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...