środa, 23 maja 2012

Wywiad Jackie dla The Hill


Artykuł przetłumaczony przez: http://hungergames.fan-strefa.pl

Jackie Emerson udzieliła ostatnio wywiadu dla The Hill, w którym opowiada o tym, co powiedziałaby prezydentowi Obamie, gdyby miała okazję, a także o swojej przyszłości. Poniżej możecie przeczytać cały wywiad z aktorką.

RB: Gdybyś miała 5 minut w Gabinecie Owalnym z prezydentem Obamą, na jaki temat byś z nim dyskutowała? O jakim problemie chciałabyś go poinformować?
JE: W duchu Running Start, chciałabym porozmawiać z prezydentem o tym, jak ważne jest zachęcanie młodych kobiet, by były silnymi obywatelkami i były aktywne w polityce. Również  jestem bardzo zanagażowana w St. Bernard Project. Pracowałam z nimi, by odbudować domy St. Bernard Parish w Nowym Orleanie. Pojechałam tam kilka lat temu z rodzinę i spędziliśmy tydzień na odbudowywaniu domów. To było coś, o czym wielu ludzi zapomniało, ale nadal jest to problem, na temat którego chciałabym z nim o tym porozmawiać.


RB: Gdybyś mogła zapytać prezydenta Obamę o jedną rzecz, co by to było? 
JE:  Jaki będzie twój największy priorytet w następnej kadencji? I gdybym mogła zadać  jeszcze jedno zabawne pytanie więcej, zapytałabym, gdzie idziesz, by pomyśleć o bardzo skomplikowanych problemach?


RB: Jaką radę dałabyś prezydentowi Obamie po rozpoczęciu kampanii wyborczej do zbliżających się wyborów? 
JE: Upewnij się, że będziesz miał wiele odpoczynku, będziesz bardzo zajęty! Również, prawdopodobnie zachęcaj młodych ludzi do głosowania, ponieważ jesteśmy kolejną generacją, właściwie ludzie tacy jak ja. Głosuję tego roku, co jest naprawdę dziwne. Byłoby świetnie, gdyby udało się zachęcić do tego młodych ludzi, ponieważ bardzo ważne jest to, by ludzie głosowali. Wiem, że zrobił świetną rzecz, gdy zainteresował ludzi podczas ostatnich wyborów, więc jakby po prostu mógł to zrobić ponownie.

RB: Czy to będzie twój pierwszy raz, kiedy będziesz głosować?
JE: Tak. Skończę 18 lat w sierpniu!

RB: Gdybyś mogła wysłać prezydenta w jedno ze swoich ulubionych miejsc w Stanach Zjednoczonych na jeden dzień, gdzie by to było? Dlaczego? 
JE: Cóż, moi dziatkowie mają dom we Fraser, Colorado (niedaleko Parku Zimowego, dwie godziny jazdy od Denver), gdzie często byśmy jeździli. Jest tam po prostu tak spokojnie. Drzewa są takie piękne, a powietrze jest świeże. Prawdopodobnie jest bardzo zajęty i mógłby pewnie docenić otoczenie i potrzebowałby dni do relaksu i ponownego złączenia się z naturą .


RB: Jaką piosenkę poleciłabyś prezydentowi Obamie, by dodał ją do swojej kolekcji? Dlaczego? 
JE: Nie jestem pewna co do tego – cóż, myślałam, że może po prostu jakaś piosenka The Beatles. Jeśli jesteś zestresowany, wiesz, że miło jest zwyczajnie posłuchać “I Want to Hold Your Hand.”


RB: Rozważałaś kiedyś karierę polityczną?
JE: Możliwe. Z pewnością chcę znaleźć się w pozycji, w której będę mogła kontaktować się z ludźmi. Więc nie jestem pewna, pewnie zobaczmy w którą stronę powieje wiatr. Właściwie, kiedy byłam w szkole podstawowej, był taki dzień, w którym mieliśmy ubrać się tak, jak chcielibyśmy wyglądać, kiedy dorośniemy. Przebrałam się za prezydenta. Chciałam być pierwszą kobietą-prezydentem.


RB: Skąd pochodzisz?
JE: Urodziłam się w Waszyngtonie i przeprowadziłam do LA.


RB: Porozmawiajmy o Women to Watch Award – to jest coś wielkiego!
JE: Jestem bardzo zaszczycona. Kiedy mój agent zadzwonił i powiedział mi o nagrodzie, byłam bardzo podekscytowana. Staram się być tak zaangażowana, jak to tylko możliwe w różne instytucje charytatywne i organizacje.  Women to Watch Award jest wręczana przez Running Start, bezstronną organizacją, która pracuje nad tym, by więcej kobiet stawało się liderami politycznymi.


RB:  Co z twoją przyszłością? 
JE:  Jesienią wybieram się na Uniwersytet Stanforda i jestem tym bardzo podekscytowana.


RB: Gratulacje! Wiesz, czego chciałabyś się uczyć?
JE: Studia nad Wschodnią Azją, chiński. Uczę się już chińskiego 4 lata w szkole i byłam dwa razy w Chinach. Chiny będą najpotężniejszym graczem świata i myślę, że bardzo istotne jest zrozumienie kultury.

źródło 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...