wtorek, 29 maja 2012

Poszukując Finnicka Odair: Zac Efron


artykuł przetłumaczony przez: http://hungergames.fan-strefa.pl


Co tydzień amerykańskie fansite’y tworzą panel: Poszukując Finnicka Odaira. W tym tygodniu kandydatem na Finnicka jest o Zac Efron. Aktor najbardziej znany z roli w High School Musical,  zdecydowanie wyrósł i stał się bardziej dojrzały. Co myślicie o nim jako o Finnicku?
Oto, co niektóre strony fanowskie mówią na ten temat:

DWTC
Teresa: Muszę przyznać Zac Efron jest słodki, uroczy i utalentowany,  ciężko pracuje, aby ”uwolnić się” od High School Musical,  co nie jest łatwym zadaniem. Ale on materiałem na Finnicka? W moim umyśle nim nie jest. Zac może być stara się odejść od formy Disney’a, ale nadal nie udało się znaleźć poza nią i jestem pewna, że istnieje wiele innych fanów, którzy czują to samo. Potrzebujemy kogoś, wejdzie w rolę Finnicka i stanie się postacią, podobnie jak Jennifer i Josh stali się naprawdę Katniss i Peetą, a ja nie sądzę , że Zac jest w stanie to zrobić. Gdyby dano mu tę rolę, obawiam się, że nie zobaczę Finnick na ekranie, zobaczę Troję. Smutne, ale prawdziwe. 


Hunger Games Fireside Chat
Savanna: Nie jestem wielką fanką Zaca Efrona, ale myślę, że jest wspaniałą osobą i niedocenianym aktorem . Czy jest on wystarczająco utalentowany, aby zagrać rolę jak Finnick? Nie jestem pewna. Nawet jeśli tak, to nie miał dość czasu, aby w pełni oderwać się od jego współpracy z High School Musical  i myślę, że oddając mu tę byłoby więcej szkody niż pożytku.

źródło

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...