poniedziałek, 13 lutego 2012

Alexander o "Igrzyskach śmierci" z Teen Vogue

Niedawno pisaliśmy o tym, że Alexander Ludwig pojawił się w marcowym wydaniu magazynu Teen Vogue, a teraz możecie przeczytać tłumaczenie artykułu, który znalazł się w magazynie:

 W Igrzyskach Śmierci gra jednego z najbardziej groźnego złego bohatera: jako Cato, lub tak zwany „zawodowy trybut” – chłopak wychowywał się praktycznie od narodzenia, by wziąć udział w zawodach, będących w centrum dystopicznej historii – Alexander Ludwig posługuje się swoim mieczem ze złowieszczą sprawnością.
Ale w prawdziwym życiu, wygląda na to, że wychowany w Vancouver 19-latek jest tak zastraszający jak pluszowy miś. Na dowód, rozważcie tę anegdotę o jego życiu na planie najbardziej oczekiwanego filmu tej wiosny. „Jednego dnia”, mówi, „byłem kompletnie spocony i wykończony po całym dniu walczenia i wszedłem do mojej przyczepy. Zdjąłem już mój kostium, więc byłem tylko w moich slipach i nie mogłem nigdzie znaleźć moich ubrań! Amandla [Stenberg], która gra Rue i Jackie [Emerson], która gra Liszkę, ukryły je w lodówce.”
Więc nie jest niespodzianką, że Alexander – student sztuk dramatycznych na Uniwersytecie Południowej Kalifornii, który wystąpił w 2009 r. w Górze Czarownic – na początku ubiegał się o rolę chłopaka z miękkim sercem, Peety (rolę tę dostał Josh Hutcherson). Ale kiedy reżyser filmu, Gary Ross, zapytał go o rozważenie zagrania cięższej roli, zgodził się bez wahania. „Nigdy wcześniej nie byłem złym gościem”, wyjaśnia, „więc pokochałem ten pomysł”. Potem mówi, że może się zgodzić w jednej rzeczy ze swoją brutalną postacią: „To zaszczyt po prostu być częścią tego”.

źródło 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...