środa, 10 lipca 2013

Q&A Sama z fanami na twitterze!

Sam Claflin napisał ostatnio na twitterze, że nie ma co robić i postanowił zrobić Q&A z fanami. Koniecznie przeczytajcie  rezultaty:

Oreo, czy M&S? Zdecydowanie oreo. 
Chciałbyś przyjechać do Brazylii?Tak, możesz zapłacić za mój lot. 
Jak to jest pracować z Jennifer? Jest ona tak miła, jak się wydaje?Ona jest wszystkim co sobie wyobrażasz, a nawet więcej.
Jaka była twoje pierwsza reakcja, gdy dostałeś rolę Finnicka?Iść do siłowni!
Jaką piosenkę teraz uwielbiasz?„Life in film” z filmu „Alleyway” 
Możesz powiedzieć coś po francusku?Oui 
Co tam u ciebie?Przyjemnie ciepło, a u ciebie? 
Przyjedziesz do Nowego Jorku?Ok 
Lubisz marmite (W UK głównie używa się do smarowania chleba)?Nie cierpię marmite. Lecz zgaduję, że ty go uwielbiasz. 
Czeeeść! Odpowiedz na tego tweeta, proszę! Kocham cię!To nie było pytanie, ale czeeeeść! 
Niedługo będę studiować w Oxford, znasz jakieś fajne miejsca w okolicy?Nie, niestety nie. Przepraszam. 
Możesz powiedzieć „cześć” do chorwackich fanów?Tak, mogę. „Cześć wam”. 
Czy Josh wyciął ci już jakiś kawał na planie?Tak, ale zachowam tę opowieść na deszczowy dzień. ;-) 
Czy odpisujesz fanom na listy samodzielnie?Tak, rodzice czasami przynoszą je do mnie i patrzą, jak to robię. 
Co najbardziej lubisz w Irlandii?Ludzi. I Guinness. 
Masz, jakieś skrywane przyjemności?Mnóstwo! Bardzo dużo! Kocham „kwaśne robaki” (cukierki, słodycze) 
Którą książkę najbardziej lubisz z trylogii?Kocham wszystkie 3. Jestem wielkim fanem. 
Kochasz mnie tak bardzo, jak ja ciebie?Mój rodzaj miłości jest trochę inny, ale myślę, że tak. 
Coca Cola, czy Pepsi?Pepsi Max. Kocham kocham kocham dobry maksymalny smak bez cukru. 
Masło orzechowe, czy galaretka?Uwielbiam normalną galaretkę, ale jestem też wielkim fanem dżemu i masła orzechowego. 
Lubisz gumowe kaczki?Dziwne pytanie, ale tak! Dlaczego nie! 
Co mnie zaskoczy w „Pierścieniu Ognia”?Ja. 
Meksyk cię chce!Ja chcę Meksyk! 
Jak bardzo podekscytowany jesteś na WPO?Ekstremalnie! Bardzo! 
Jesteś, czegoś fanem?Jestem fanem paru ludzi i rzeczy. 
Ulubione miejsce na świecie?Mój dom i dom mojej mamy. 
Jaki jest twój ulubiony program w telewizji?Teraz? Prawdopodobnie „Breaking Bad”. 
Lubisz pringlesy?Tak. 
Lubisz ananasy?Tak, kto nie lubi? A wy macie obsesję na punkcie jedzenia? Lubicie szparagi? 
Słyszałeś o książce „Miasto Kości”?Nie czytam za dużo, ale jest ona na mojej liście do zrobienia. 
Najlepszy urodzinowy prezent, jaki kiedykolwiek dostałeś?Kiedykolwiek? Trudne pytanie. Pudełko lodów na dzień. 
Oglądasz „Doctor Who”?Nie, nigdy nie widziałem. 
Lubisz zespół Death Cab for Cutie?Tak.
Możesz tweetnąć do mnie ziemniak?Ziemniak.
Kapitan Ameryka, czy Thor?Kapitan Thor! 
Robisz sequel do „The Lost Future”?Tego nigdy nie wiesz… Może już go zrobiłem.. A może nie.

tłumaczenie: u_ada
źródło

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...