piątek, 8 lutego 2013

Jennifer Lawrence w magazynie Backstage

Jennifer Lawrence pojawiła się na okładce najnowszego wydania magazynu Backstage (pełna wersja po kliknięciu w zdjęcie)! W wywiadzie (który kawałek możecie przeczytać poniżej) możecie przeczytać między innymi o dziewczynie, która straciła przytomność i której Jenn pomogła niedaleko jej domu w Santa Monica.


“Pewna dziewczyna zemdlała na podwórku, więc podbiegłam do niej a jej oczy odchyliły się do tyłu”” mówi. “Próbowałam ją obudzić i zapytałam się jej ‘Co wzięłaś?’ A ona odpowiedziała, ‘Wódkę!’ A ja na to, ‘Heh, ja jestem ekspertem od wódki, takie rzeczy nie dzieją się od wódki.’ Więc próbowałam znaleźć jej telefon i zadzwonić do jej mamy, ale jej telefon był rozładowany. Wtedy zobaczyłam paparazzi i pomyślałam ‘Serio? W takim momencie?’ ”
Karetka została wezwana, a z tą młodą kobietą wszystko skończyło się dobrze.
“To cała historia. Nie uratowałam nikomu życia. Ja tylko sprowadziłam na nią kłopoty z jej mamą” Lawrence opowiada, śmiejąc się.
“Ona mnie pewnie nienawidzi. Wszyscy jej znajomi mówią pewnie  ‘Idziemy zobaczyć “Igrzyska Śmierci!”’, a ona na to ‘Ja nie idę— przez nią miałam szlaban!’ ”
tłumaczenie: u_ada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...