sobota, 30 czerwca 2012

Woody Harrelson najseksowniejszym wegetarianinem 2012 r.!

PETA zdradziło E! Online, że ich Najseksowniejszymi Wegetarianami 2012 roku są  Jessica Chastain oraz nasz Woody Harrelson!


Harrelson, który gra zżeranego przez alkohol Haymitcha w Igrzyskach śmierci, stał się weganem około 25 late temu z powodów zdrowotnych.
“Zwykłem jeść burgery i steki oraz potem traciłem przytomność; musiałem to rzucić”, powiedział Harrelson, 50, w wywiadzie dla magazynu Maxim. “Pierwszą rzeczą były produkty mleczne. Miałem około 24 lata i masę trądziku i śluzu. Poznałem przypadkowo dziewczynę w autobusie, która powiedziała, bym odstawił jedzenie nabiału, a wszystkie symptomy odejdą trzy dni później. Miała rację.”

Więcej możecie przeczytać na E! Online.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...