wtorek, 1 maja 2012

Josh Hutcherson dla Entertainment Weekly o Garym i Franciscu


Podczas trwania korespondencji w Białym DomuEntertainment Weekly rozmawiało z Joshem Hutchersonem na temat odejścia z posady reżysera Gary’ego Rossa oraz o Franciscu Lawrence, przeczytajcie tłumaczenie wywiadu.
„Zadzwoniłem do niego i spytałem – Gary, co jest? Co się dzieje? Powiedz mi, że to nie jest prawdą”, powiedział. „Nigdy nie słyszałem takiego przygnębionego głosu jak jego. Był taki smutny, że nie wiedział co z tym zrobić.”
Chociaż Hutcherson powiedział, że „smutnego Gary’ego nie ma tam”, wyjaśnił, że jest chętny do rozpoczęcia zdjęć z Francisco Lawrence, którego nadal określa jako „niezwykle utalentowanego”.
„Myślę, że mamy zamiar stworzyć dobry film, jednak jestem podekscytowany do Francisco przyniesie do stołu”, powiedział Hutcherson.
A czy Wy uważacie, że reżyser dobrze się spisze na nowym stanowisku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...