czwartek, 12 kwietnia 2012

Opinie obsady IŚ o Garym Rossie.

Informacja o definitywnym odejściu Garego Rossa ze stanowiska reżysera drugiej części Igrzysk Śmierciwszystkich zasmuciła. Redakcja E! Online była obecna na imprezie organizowanej przez magazyn Nylon i spotkała trójkę aktorów, dobrze nam znanych, czyli: Alexandra LudwigaDayo’a Okeniyi’ego orazJacqueline Emerson, a następnie spytała się o ich reakcję na wieść o tym, że Ross nie będzie reżyserem W pierścieniu ognia. Przeczytajcie co mieli do powiedzenia.

Alexander Ludwig: „Jedną rzeczą o Garym jest to, że potrafi on zrobić pracę wszystkich lepiej niż ty potrafisz. To zaszczyt pracować z tak utalentowanym reżyserem. Jest niesamowitym gościem i kierownikiem aktorów, jest świetny. Nikt tak naprawdę nie może dowiedzieć się co Gary zrobił. Wierzę w to w stu procentach”.
Jacqueline Emerson: „To sprawia, że jestem smutna”, powiedziała, „Przykro mi, że nie mogę jeszcze przejść dalej. Cały czas jestem w żałobie. Nie wiem kto jeszcze potrafi wskrzesić to tak, jak on to zrobił”.
Dayo Okeniyi: „Jestem załamany. Był dla mnie idealną osobą, w pierwszym filmie, ponieważ ma wielką zdolność do niezależności z przebojową rzeczą, myślę, że każdy pragnąłby takiej kombinacji”.

Zgadzam się z aktorami, ponieważ to naprawdę ogromna strata, był wspaniałym twórcą Igrzysk i za to mu dziękujemy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...