poniedziałek, 13 lutego 2012

Wywiad Josha z Vulture


Josh Hutcherson udzielił niedawno wywiadu dla Vulture, w którym opowiada o Podróży na Tajemniczą Wyspę oraz Igrzyskach Śmierci. Poniżej znajdziecie tłumaczenie fragmentów dotyczących Igrzysk Śmierci:
Więc jak po raz pierwszy zetknąłeś się z książkami z serii Igrzyska Śmierci? Jaka była twoja reakcja?
Przeczytałem je jak tylko dowiedziałem się, że na ich podstawie powstaną filmy. Poszedłem i zdobyłem książki oraz pożarłem je. Czytałem je przez około osiem godzin dziennie! I po prostu się w nich zakochałem. Kocham cały świat, który został tam stworzony i lubię części, które oparte są na rzeczywistości, jak to jaka jest telewizja typu reality i jak nasz rząd jest jednym procentem, a my jesteśmy 99 procentami.  
Jakie jest twoje podejście do grania Peety?
Czuję, że jestem bardzo podobny do Peety i nie wiem, co bym zrobił, gdybym nie dostał tej roli. Czy byłbym złym aktorem, gdybym nie potrafił zagrać samego siebie? Myślę, że jedną z moich  największych walk było to, by Peeta był tak silny jak to tylko możliwe.  Może wydawać się nieco delikatny – ponieważ przyznaje się do swojej miłości do Katniss oraz jest wrażliwy. Ale ma kręgosłup moralny. Ma silne przekonania. Jest osobą otwartą, przyjacielską. I mamy to samo poczucie humoru.
Ale jest w tobie więcej z kawalarza …
Cóż, na planie Podróży, wiele żartowaliśmy, kiedy kręciliśmy w dżungli, gdzie mogłem wziąć patyk lub gałązkę i wsadzać ją do czyjegoś ucha oraz sprawić, by myśleli, że mają tam owady, od których się tam roi. Vanessa [Hudgens] i ja zadzieraliśmy z Luisem [Guzmanem] raz przez osiem minut, wsadzając coś do jego ucha, wyjmując to, patrząc jak wariuje. Było tak trudno powstrzymać się od śmiechu. A w końcu powiedział: „Widzę was”. To było z pewnością najlepsze.  A na planie Igrzysk Śmierci mieliśmy manekina, ten który miał być po ataku gończych os, a ja włożyłem go do toalety Jennifer i kiedy otworzyła drzwi, zmoczyła się w spodnie. Lub tak przynajmniej mi powiedziano – ona mi tak powiedziała. Nie dostałem wizualnego potwierdzenia tego. Myślę, że w zasadzie mam serce 5-latka.
Czy będziesz miał czas na kolejny film Podróży, czy też może wystąpisz w show HBO Wszystko w porządku? Chciałbyś? Czy też będziesz kręcił W pierścieniu ognia i Kosogłosa, co zajmie ci cały czas?
Nie będę zaczynał następnej części trylogii Igrzysk śmierci przed latem bądź jesienią, więc mam nieco czasu na zrobienie czegoś. Nie jestem wielkim facetem telewizji. Lubię robić filmy. A w tym punkcie, powinni mieć kogoś młodszego do zagrania Lasera. Ale będę grał w następnej Podróży. Musiałbym zobaczyć, jaki będzie to rodzaj podróży. Byłby fajnie, gdyby poleciało się na Księżyc. Nie wiem, jak mogłoby to wyglądać technicznie – grawitacja Księżyca byłaby wyzwaniem – ale byłoby to fajne.
Czy słyszałeś o tym, że ludzie urządzają imprezy w stylu Igrzysk śmierci, gdzie przebierają się za postacie? Kristen Bell zorganizowała taką na swoje 30 urodziny. 
To szalone. Przezabawne. Jeśli ktoś by mnie zaprosił na jedną z nich, mógłbym pójść jako Katniss. To jedyny sposób, by pójść.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...