niedziela, 2 września 2012

Elizabeth o rodzicielstwie

Elizabeth Banks rozmawiała ostatnio z Parenting na temat rodzicielstwa, czy też bycia matką. Fragmenty wywiadu możecie przeczytać poniżej:


Jak bycie matką zmieniło twoje życie?
Zmieniło się zupełnie Bycie mamą naprawdę rozjaśnia, co jest ważne. Wydaje mi się, że sprawiło to, że lepiej wiem, co chcę robić ze swoim czasem – jeśli nie jestem z Felixem, chcę robić coś wartościowego.

Jaka jest najlepsza rodzicielska rada, jaką kiedykolwiek otrzymałaś?
Być otwartym na każdą pomoc. Wiele mam obecnie czuje, że musi być super mamami, kiedy historycznie to cała wioska zajmowała się wychowaniem. Myślę, że to naprawdę ważne widzieć, kiedy poprosić o pomoc. 

Jakie są twoje guilty pleasure (przyjemności, które wywołują wyrzuty sumienia)?
Poza kofeiną są to głupie filmy i zaraźliwe widea online.

Z jakiego osiągnięcia jako matka jesteś najdumniejsza?
Jestem dumna z tego, że po prostu przechodzę przez każdy dzień. Jestem dumna z tego, że mój syn dobrze sypia. Śpi przez 12 godzin, ale daję mu 60%  uznania. Dobrze się z nim również podróżuje.

Czym najbardziej się martwisz jako rodzic?
Nadopiekuńczością. Musisz po prostu czasami odpuścić. Jeśli Felix weźmie gryza rafinowanego cukru w ciasteczku czy coś takiego, kiedy jesteśmy poza domem – czego nie może robić w naszym domu – odpuszczam.

Cały wywiad możecie przeczytać na  Parenting.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...