poniedziałek, 16 lipca 2012

Wywiad Willow dla The Hollywood Reporter


Artykół przetłumaczony przez: http://hungergames.pl
Willow Shields rozmawiała z The Hollywood Reporter na San Diego Comic Con o Prim, „W pierścieniu ognia” oraz nowym reżyserze, Francisie Lawrence’ie.

Na temat sceny, którą bardzo chce nakręcić w „W pierścieniu ognia”

Dla mojej postaci, jestem bardzo podekscytowana zrobieniem sceny z Woody’m Harrelsonem i Joshem Hutchersonem oraz Jennifer [Lawrence], w której nabijamy się z Katniss i wypychamy usta cukierkami. To powinno być bardzo zabawne.”

Na temat myślenia o przyszłości Prim

„Nigdy nie myślałam o tym w pierwszym filmie, ponieważ nie byliśmy w tym momencie pewni, czy będziemy kontynuować i zrobimy W pierścieniu ognia i Kosogłosa. I miałam wtedy 10 lat, więc nigdy nie myślałam podczas kręcenia pierwszego filmu: ‚Cóż, jak mam zagrać w kolejnym filmie?’. Bardziej zamierzałam skupić się, jak zagrać w pierwszej części.”

Na temat przygotowań do „W pierścieniu ognia”

„Przeczytałam W pierścieniu ognia, więc mam zarys tego, co będzie się działo. Ale nie dowiedzieliśmy się do tej pory o nim za wiele, więc po prostu czekamy na to, by zobaczyć [co się będzie działo]. A ja myślę o Prim, o tym, jak będzie postępować. Lecz nadal o niej myślę”.

Na temat Francisa Lawrence’a

„Widziałam Wodę dla słoni i Jestem legendą, oba są wspaniałymi, wspaniałymi filmami. Naprawdę nie mogę się doczekać, by go poznać oraz z nim pracować.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...