poniedziałek, 16 lipca 2012

Josh Hutcherson w sierpniowym wydaniu ELLE z Wielkiej Brytanii


AKTUALIZACJA
Fragment wywiadu z Joshem z ELLE przetłumaczony przez: http://hungergames.pl



POZNAJ JOSHA HUTCHERSONA
W tym miesiącu na łamach ELLE, rozmawialiśmy z Joshem Hutchersonem z Igrzysk Śmiercio jego nowy filmie 7 days in Havana.
Josh był tak bardzo rozmowny, że nie mogliśmy nie zawrzeć wszystkiego, co powiedział nam w wywiadzie w magazynie. Więc oto fragmenty tylko dla was.
Co sprawia, że się śmieje – „Jestem jedną z tych osób, która ogląda okropne widea na Youtube do trzeciej nad ranem i po prostu śmieje się  z  przypadkowych rzeczy. Razem z Jennifer Lawrence kochamy przypadkowy, dziwny humor.”

Sekretna umiejętność – „Umiem obracać piłką do koszykówki na moim palcu do zachodu słońca, co zawsze jest imponujące.”
Ulubiona książka - „Buszujący w zbożu. Przeczytałem tę książkę tak wiele razy. Kocham historie o osiąganiu pełnoletności, o ludziach zdobywających swoją niezależność i wkraczających w nowy świat, z pewnością jest to to, przez co przechodzi postać Holdena Caufielda, bardzo się z nim identyfikuję. Z wielką przyjemnością zagrałbym Holdena Caufielda, jeśli książką zostałaby przeniesiona na kinowe ekrany, ale w tym samym czasie, sądzę, że jest to rak świetny klasyk, że powinien być pozostawiony w tym świecie.”
Ulubiony film –”Podziemny krąg mógłby być ulubionym. Widziałem ten film zanim miałem prawo go obejrzeć i po prostu zrobił na mnie bardzo duże znaczenie. Nigdy nie widziałem filmu zrobionego w ten sposób. Sprawiło to, że zacząłem myśleć: ‚O mój Boże, naprawdę chcę być aktorem i to aktorem lepszym w tym.”
Najbardziej jest dumny z - „Ostatnio zostałem nagrodzony nagrodą Vanguard od GLAAD, które jest społeczną grupą wsparcia dla gejów i lesbijek. Nagradza ludzi, którzy walczą w dobrej sprawie i wkładają wysiłek, jaki mogą w walkę o równe prawa. Honor ten znaczy dla mnie bardzo wiele. Oczywiście aktorstwo jest moją pasją na życie i tym, co chcę robić z moją karierą, ale dla mnie, praca nad prawami obywatelskimi jest o wiele większa.”
Wakacyjna playlista - „Za każdym razem, kiedy słyszę Feel So Close Calvina Harrisa, chce mi się po prostu skakać. Nie ważne, w jakim jesteś nastroju, to po prostu sprawi, że będziesz szczęśliwy. Ostatnio interesuję się The Killers – słucham ich albumu od początku do końca cały czas. Również album Kane Westa i Jay’a Z Watch the Throne jest szalony.”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...