czwartek, 8 marca 2012

Josh w Teen Vogue


Jak widać Teen Vogue nie może się rozłączyć z nowinkami na temat IŚ oraz aktorami filmu. W marcowym numerze najlepszego magazynu fashion w Stanach Zjednoczonych był wywiad z odtwórcami Cato, Rue, Prim, Clove oraz Glimmer. Natomiast na kwiecień Carina McKenzie postarała się o wywiad i sesję z Joshem Hutchersonem! Tak więc zobaczmy wyniki jej pracy!

Kiedy dziewiętnastolatek dostał wysoce pożądaną rolę Peeta w Igrzyskach Śmierci, był oniemiały. Dosłownie. „Myślę, że wydały się ze mnie jakieś dziwne dźwięki,” wyznaje Josh. „To było właśnie wtedy, kiedy graliśmy pierwszą scenę. Poszedłem i krzyczałem,” Och! Jestem Peetą! ‘”. Urodzony w Kentucky chłopack  grał bardzo dużo przez dziesięć lat, od jego pierwszej wielkiej roli w Małym Manhattanie, do najnowszej, Podróży na Tajemniczą Wyspę. Ale, jak mówi, nigdy nie zagrał charakteru niechętnie wojującego piekarza, który broni życia Katniss w czasie brutalnej walki na arenie. „Peeta ma to przekonanie, że bez względu na okoliczności,  trzeba pozostać wiernym sobie”, mówi Josh. „Będąc młodym aktorem, łatwo mieć wpływ. Łączę się z nim na tym poziomie.” Teraz, Josh jest gotowy na powrót do Północnej Karoliny, żeby jesienią wrócić do Igrzysk. „Nie mogę się doczekać aż buntownicy zaczną się buntować”, mówi o drugim tomie książki z  zapaleniem. „To przypomina mi o Star Warsach, walka z Imperium. Twórczo, czekam również na Kosogłosa, kiedy Peeta będzie zły. Ale jako fan, jestem najbardziej podekscytowany drugą książką.” – CARINA MACKENZIE
źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...