niedziela, 27 maja 2012

Robert Pattinson potwierdza on nie zagra Finnicka w "Catching Fire"


Robert Pattinson osobiście zdementował plotki na temat jego ewentualnego udziału w ‘W pierścieniu ognia’. Przeczytajcie, co dokładnie powiedział USA Today:

Robert Pattinson obudził się sobotniego poranka na Festiwalu Filmowym w Cannes, ranku po swojej triumfalnej premierze ‘Cosmopolis’ i zobaczył w internecie doniesienia, że jest rozważany do roli w ‘W pierścieniu ognia’, sequelu ‘Igrzysk śmierci’.
„Obudziłem się tego ranka i zobaczyłem te wszystkie rzeczy o moim obsadzeniu w ‘Igrzyskach śmierci’”, powiedział Pattinson USA TODAY. „Byłem przez chwilę w pewnym sensie ciekawy. Więc zadzwoniłem do mojego agenta.”
Odpowiedź?
„Mój agent powiedział ‘Nie’”, podaje Pattnison.
„(Mój agent) mówił, nikt nie zaoferuje ci tej roli”, powiedział Pattinson, zanosząc się śmiechem. „Byłem jakby: dzięki za otuchę”.
Wreszcie wszystkie plotki na temat Roberta w ‘W pierścieniu ognia’ zostały zdementowane. Cieszycie się, czy też jest wam z tego powodu przykro?

1 komentarz:

  1. Cieszę się sukcesem Cosmopolis, ale płakać nie będę ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...