piątek, 25 maja 2012

Gwiazda "Happy Endings" - Eliza Coupe chce zagrać Johannę Masona w "Catching Fire"


artykuł przetłumaczony przez: http://hungergames.fan-strefa.pl

W wywiadzie dla Celebuzz Eliza Coupe z serialu ‘Happy Endings‘ zdradziła, że jest wielką fanką‘Igrzysk Śmierci’ i bardzo chciałaby zagrać Johannę w ‘W pierścieniu ognia’:
„Przeczytałam wszystkie książki, mam na ich punkcie obsesję”, powiedziała nam Coupe, 31. Więc czy zamierza wziąć udział w przesłuchaniach? „Naprawdę bardzo chciałam być w drugich ‘Igrzyskach Śmierci’ jako Johanna Mason . Kręcimy dokładnie w tym samym czasie, więc nie mogę – mówię to, jakby to była opcja”, zaśmiała się Eliza. „Jestem pewna, że nie wiedzą nawet kim jestem!”
Wspomniała też, kogo chciałaby zobaczyć w roli Finnicka:
„Dużo o tym myślałam i obsadzałam [Finnicka] w mojej głowie cały czas.  Oliver Jackson-Cohen — jest cudowny, jest Brytyjczykiem i po prostu zachwycającym mężczyzną. Byłby wspaniały. Wygląda jak Finnick.”
źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...